XXX

Jeg har grublet hele sommeren. Over hvordan jeg skulle markere den første toårsdag(jeg blev aldrig enig med mig selv om noget). Over om jeg skal fortsætte bloggen. Og i så fald hvordan. Jeg har besluttet mig for, at forsøge at fortsætte – om ikke andet midlertidigt – på Instagram. Som miniblog. I er meget velkommen til at følge. Søg på desigerdettagertoaar.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

3 svar til XXX

  1. Mette B. siger:

    TAK!

  2. Kir siger:

    Jeg har savnet din blog! Håber det går dig godt.

  3. Anette siger:

    Jeg har hentet Instagram bare for at følge dig, så håber du snart godkender :)

Skriv et svar

