4 år efter….

På torsdag er det 4 år siden. Det tog meget mere end to år. Jeg skrev bloggen fordi, jeg selv manglede noget eller nogen at spejle mig i. Nogen som havde stået i samme situation. I mangel af bedre måtte jeg spejle mig i mig selv.

Nu overvejer jeg at skrive en bog om emnet skilsmisse. Jeg tror, stadig at der er et behov. Jeg tror, at der er andre mennesker derude end jeg, som har brug for noget at klamre sig til, når det hele er ved at vælte.

Så, hvis det var dig, der stod midt i en skilsmisse – hvad ville du så have brug for eller lyst til at læse om? Skriv meget gerne en kommentar herunder eller en mail på desigerdettagertoaar@gmail.com

Tusind tak!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

10 svar til 4 år efter….

  1. Rikke siger:

    Selvom det nu er 10 år siden jeg blev skilt, så står det stadigvæk klart. Jeg går i tjekliste mode, så en liste over det man skulle søge, ændre, opsige, for at få lagt et budget. så jeg kunne overskue min økonomi. Og noget med, hvor forskellige vi er. Nogle fester, nogle lukker sig inde, nogle græder osv. Skilsmisse er ikke sjovt. heldigvis er jeg nu nået til, at vi har et fantastisk forhold, og snakker fint sammen, men det har ikke været nemt.

    Hilsen Rikke
    http://www.rikkes-planet.dk

    • a siger:

      Kære Rikke
      Tusind tak for dit svar. Det med lister er jeg selv så dårlig til, at jeg næppe kan rådgive andre om det :)
      Det er dejligt at høre, at man – selvom det kan være en hård proces – faktisk kan komme hen til et sted, hvor der kan komme ro på.

  2. Alexandra siger:

    Jeg synes du skriver helt fantastisk og er sikker på, at mange kan bruge en bog om skilsmisse. Jeg tror det vil være godt at kunne læse om din ærlighed, om at det faktisk tager lang tid, at det er sorgfuldt og smerteligt og at det er okay. Det lyder som om, at du er ved at komme på benene igen og det er selvfølgelig også et vigtigt element. At der er håb forude, trods alt. Men at det vil tage tid. Lang tid. Og at det er ok. Held og lykke til dig.

  3. Rikke siger:

    Hvis du ikke allerede lever af at skrive, håber jeg, at du vil springe ud som fuldtidsforfatter. Jeg har savnet din blog, du skriver virkelig godt

  4. Jeg aner ikke, hvad jeg ville have brug for, hvis det var mig, der skulle skilles. Men jeg vil rigtig gerne læse noget om dig og af dig. Jeg håber, at du kommer tilbage :)

  5. camjac siger:

    Jeg håber også, du vil skrive mere- bøger, blogs whatever.
    Jeg har ikke været igennem en skilsmisse, men din blog rev benene væk under mig. Jeg tudede, hadede og mærkede din styrke og sårbarhed.
    Jeg refererer ofte til passager og sætninger, jeg husker fra din blog. Så skriv! Om sårbarhed, styrke, had, kærlighed og alt det du allerede har skrevet. Alle kan bruge det til noget!

Skriv et svar

